Onderhoud van uw nieuwe auto

Heeft u al nagedacht over waar u uw nieuwe aanwinst in onderhoud gaat brengen?  La Scuderia heeft haar eigen gespecialiseerde werkplaats voorzien alle specialistische gereedschappen, diagnose apparatuur en kennis. Zo weet u zeker dat uw Italiaanse schoonheid in topconditie blijft.

Kijk gerust eens bij onderhoud en reparatie of kom langs en informeer naar onze aantrekkelijke tarieven.

Inruil van uw auto

Vraag naar de mogelijkheden voor inruil van uw huidige auto. Het liefste hebben wij natuurlijk een italiaan, maar ook andere merken kunnen bij ons worden ingeruild bij aankoop van een van onze auto's. Mail of bel ons gerust even.

Komt u liever langs? Prima, een verse kop echte italiaanse bonenkoffie staat voor u klaar.

Uw droomauto op bestelling

Staat uw droomauto niet tussen ons huidige aanbod hieronder, neem dan gerust even contact met ons op. Met onze vele contacten tot zelfs diep in Italië, gaan we gewoon voor u opzoek naar uw droom klassieker of hedendaags topmodel.

Natuurlijk gaan we ook weer voor kwaliteit en verzorgen we het complete importtraject.

 

 Omschrijving:

De Lancia Delta, die het eerst te zien was op de Frankfurt Motor Show in 1979. De Delta is het meest bekend om zijn overheersing van de World Rally Championship in de late jaren 1980 en vroege jaren 1990. De eerste 'Evoluzione' auto's werden gebouwd aan het eind van 1991 tot 1992. Dit waren de laatste homologatie auto's gebouwd voor de Lancia Rally Team welke reden onder de Martini Racing vlag.

Deze in 1992 gebouwde Lancia Delta Integrale is #251 van 400 stuks speciale Martini 5 modellen geproduceerd. Het was de eerste van een aantal bijzondere productie runs in de laatste twee jaar. De Martini 5 serie is uitgebracht in de zomer van 1992 nadat Lancia het Wereldkampioenschap Rally voor een vijfde keer won. Deze auto heeft slechts 10.667 km gelopen.

De mechaniek is onveranderd gebleven, maar de Martini 5 onderscheidt zich door gepersonaliseerde carrosserie, witte velgen, de Martini Racing kleuren, zwarte roosters motorkap en een zwarte spoiler op de achterkant .
De auto is uitgerust met 17" Speedline wielen en met OMP stuurwiel, een Lancia fabrieks niet-katalysator groep B uitlaatsysteem. De badge in het interieur geeft de vijfdemaal overwinning van het World Rally Championship aan evenals het productie nummer van de 400 stuks Martini 5 geproduceerd. De Lancia Delta Integrale Evo 1 Martini 5 kwam uitgerust met de highback Recaro zetels, zwart alcantara interieur bekleding met rode stiksels en rode veiligheidsgordels. Aan de buitenzijde heeft de auto de Martini striping langs de zijkanten.

De auto is 100% origineel en alle boeken en de sleutels zijn aanwezig. De Martini 5 wordt beschouwd als een van de meest gewilde Delta Integrale ooit gebouwd!

 Description:

The Lancia Delta was first seen at the Frankfurt Motor Show in 1979. The Delta is best known for its domination of The World Rally Championship in the late 1980s and early 1990s. The first ‘Evoluzione' cars were built at the end of 1991 and carried on through 1992. These were to be the final homologation cars built for the Lancia Rally Team which raced under the Martini Racing banner. The Evoluzione II was never actually rallied by the factory themselves. In order to improve the handling, the Evoluzione had a wider track front and rear than earlier Deltas. So in order to fit this track into the bodywork, the wide wheel arches were extended even further and in the process also became more rounded. The new Integrale retained the four wheel drive layout. It had an epicyclic centre diff with torque splitter, plus a Ferguson viscous coupling and Torsen rear differential. The engine, although technically the same as the earlier 16V cars, was remapped to give 210bhp at 5750rpm in order to compensate for the slight increase in weight and increased frontal area. These improvements were aimed at improving the handling potential of the car and it worked, with the new Integrale being able to travel 5% faster over rally sections both asphalt and gravel.

This 1992 Lancia Delta Integrale is #251 of 400 Martini 5 special edition models produced. It was the first of a number of special production runs in the final 2 years of the Lancia Evo cars. The Martini 5 series was released in the summer of 1992 after Lancia won the Rallye World Championship for a fifth time. This very car has only 10,667 km from new.

The mechanicals were unchanged but the '5' was distinguished by personalised bodywork, white wheel rims, the Martini-Racing colours adorning the sides, black bonnet grilles and a black spoiler on the back.
It comes equipped with 17" Speedline wheels, an OMP steering wheel, a Lancia factory specification non-catalyst Group B exhaust system. All books and keys are existing.

The badge shows the 5-time World Rally Championship claim as well as the position of this car among the 400 Martini 5 produced. The Lancia Delta Integrale Evo 1 Martini 5 came equipped with the high bucket Recaro seats, black Alcantara interior trim with red stitching and red seat-belts. Externally the cars had the Martini stipes along the sides.

The car is 100% stock and original, the mileage on this car is from new. The Martini 5 is considered one of the most desirable Delta Intergrales ever built and this is one of the finest examples you are likely to find anywhere in the world!

 Beschreibung:

Der Lancia Delta wurde erstmals auf der IAA in Frankfurt im Jahr 1979 gesehen . Das Delta ist für seine Herrschaft über die Rallye-Weltmeisterschaft in den späten 1980er und frühen 1990er Jahren bekannt. Autos Die erste " Evoluzione " wurden Ende 1991 gebaut und bis 1992 auf geführt . Diese sollten die endgültigen Homologation Autos für den Lancia Rally Team gebaut , die unter dem Banner Martini Racing gefahren sein . Die Evoluzione II wurde nie wirklich von der Fabrik selbst sammelten . Um die Handhabung zu verbessern , hatte die Evoluzione eine breitere Spur vorn und hinten als frühere Deltas . Also, um diesen Track in die Karosserie passen , wurden die breiten Radhäuser weiter ausgebaut und in den Prozess wurde auch mehr abgerundet . Die neue Integrale behielt den Allradantrieb . Es hatte ein Planetenzentrumdiff mit Drehmomentteiler, sowie eine Ferguson Visco-Kupplung und Torsen- Differential hinten . Der Motor, obwohl technisch die gleiche wie die früheren 16V PKW, wurde neu zugeordnet , um 210bhp bei 5750rpm , um für den leichten Gewichtszunahme und erhöhte Stirnfläche kompensieren zu geben. Diese Verbesserungen wurden bei der Verbesserung der Handhabung Potenzial des Autos gerichtet und es hat funktioniert , mit dem neuen Integrale in der Lage, 5% schneller reisen als Rallye- Abschnitte sowohl Asphalt und Schotter .

Diese 1992 Lancia Delta Integrale ist Nr. 251 von 400 Martini 5 Sondermodelle produziert. Es war das erste von einer Reihe von Sonderserienin den letzten 2 Jahren den Lancia Evo Autos. Die Martini- 5-Serie wurde im Sommer 1992 entlassen, nachdem Lancia gewann die Rallye -Weltmeisterschaft zum funften Mal. Dieses Auto hat nur sehr 10.667 km neu.

Die Mechanik waren unverandert, aber die 5 wurde von personalisierten Karosserie, weise Felgen, den Martini -Racing Farben schmucken die Seiten , schwarzer Haube Gitter und einen schwarzen Spoiler auf der Ruckseite aus. Das Abzeichen zeigt das 5-fache Rallye-Weltmeisterschaft Anspruch sowie die Position dieses Auto unter der 400- Martini 5 hergestellt. Der Lancia Delta Integrale Evo 5 1 Martini kam mit der hohen Eimer Recaro Sitze, schwarze Alcantara -Interieur mit roten Nähten und rote Sicherheitsgurte trimmen ausgestattet. Äußerlich die Autos hatten die Martini Stipes an den Seiten . Das Auto ist 100% Lager und original, ist die Laufleistung auf diesem Auto neu. Alle Bücher und Schlüssel sind vorhanden.

Die Martini 5 gilt als einer der begehrtesten Delta Integrale jemals gebaut und das ist einer der schonsten Beispiele, die Sie wahrscheinlich uberall in der Welt zu finden sind!

- Lancia Delta integrale - Martini 5
- 1992
- 10667 km

 

Delivery throughout Europe possible

 

Showroom

Bezoekadres:
Maxwellstraat 13
1704SG Heerhugowaard

Tel: 0031 (0)72 531 44 95

Openingstijden:      
Dinsdag - Vrijdag:   09.00 - 17.00
Zaterdag:    09.00 - 17.00

Bezoek op afspraak is ook mogelijk.

Werkplaats

Bezoekadres:
Maxwellstraat 11
1704SG Heerhugowaard

Tel: 0031 (0)72 572 72 71

Openingstijden:      
Dinsdag - Vrijdag:  08.30 - 17.30
Zaterdag: 08.30 - 17.30

werkplaats@la-scuderia.nl 

Algemene Contact

Postadres:
Postbus 1188 1700BD
Heerhugowaard

Info@la-scuderia.nl

IBAN RABOBANK
NL44RABO0102300216

KvK. Alkmaar:  55934986
BTW nummer: NL8519.14.202.B01